اشعار عاشقانه1

من را به غیر عشق به نامی صدا نکن

غم را دوباره وارد این ماجرا نکن

بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن

با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن

موهات را ببند دلم را تکان نده

در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن

من در کنار توست اگر چشم وا کنی

خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن

بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود

تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن

امشب برای ماندنمان استخاره کن

اما به آیه های بدش اعتنا نکن....

*******************************************************

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست / آرزویم نظری روی تو و دیدن توست
  من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم / با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم
*******************************************************************
ی تو ای دوست قایقی گم کرده راهم
بی تو ای دوست تک درختی بی پناهم
با تو ای دوست عاشقم عاشق ترینم
ای پناه آخرینم با تو خوشبخت زمینم
عاشقم عاشق ترینم
ای پناه آخرینم با تو خوشبخت زمینم
بی تو ای دوست خانه تاریک است و تنها
در فراقت خفته بر تین سخن ها
در دو دستم جایه دستایه تو خالی
در نگاهم یاده چشمای تو جاری
عاشقم عاشق ترینم
ای پناه آخرینم با تو خوشبخت زمینم
عاشقم عاشق ترینم
ای پناه آخرینم با تو خوشبخت زمینم
****************************************
به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد
که تو رفتی ودلم ثانیه ای بند نشد
لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد
با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر
هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد
هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد
خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند:نشد
***********
در غربت ِ هر شبم تو را می خوانم/ با این همه فاصله تویی در جانم
در این شب تار، نام تو می گویم/ از دامن یاس، عطر تو می بویم
از فاصله و بهانه ها دلگیرم/ من در غم این ثانیه ها درگیرم
طوفان زده ام، ساحل آرامش من/ درمانده ترینم، غایت ِ خواهش من
این دل شده از عشق تو لبریز انگار/ دریا دلی و یاد تو با من ای یار
من با نفس ِ تو زنده ماندم ماهم/ از دوری تو ترانه ای بی گاهم
گمگشته ام و راه تو راهم شده است/ بیگانه ام و عشق امانم شده است
***************************
تو خوابیدی و من بیدار

به یاد اولین دیدار

که آن چشمان سحر انگیز

به خود کرده مرا بیمار

به یاد آنهمه آتش

که بر جانم در افکندی

دل رنجور من دارد

تو را در خاطرش تیمار

بیا خسته شدم آخر

ازین تکرار بی تکرار

بیا کین مهر دل تنگی

تو ام از سینه ام بردار

بیا مهمان شو تو آخر

شب سرد من تنها

بشو در کنج تن جاری

بیا لب بر لبم بگذار
**************************
 


نظرات شما عزیزان:

کبوتر
ساعت12:32---8 بهمن 1390
عالی بود فقط کمی مطالب رو به روز تر کنید.
پاسخ:چشم ایشالا بزودی وبا مطالبی طوفانی..... مرسی که نظر دادید


هانیه
ساعت12:08---8 بهمن 1390
خیلی خوب بود امید وارم بهتر از این هم بشود.
پاسخ:البته اگه شما راهنمایی کنیدو نقاط قوت وضعف رو بگید.مرسی از توجهتون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:اشعار عاشقانه1,مجموعه اشعار ,از وب ها,سیدمحمدعلی میرامیری,ساعت 16:26 توسط بردیا آریا| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com